Το blog μεταφέρθηκε!

Η νεα διεύθυνση είναι:
http://re4ctiv3.wordpress.com
Θα μεταφερθείτε σε 3 δευτερόλεπτα.

Sunday, March 28, 2010

Αρτέμης-Ευθύμης ΜΥΛΟΣ 27-3-2010




Φοράω ακουστικά και την μπλούζα "Η γεύση του μένους" και ξεκινάω 8:45 απο το σπίτι μου. 8:50 βρίσκομαι...

Συνεχίζει εδώ, πάτα παναθεμά σε!
...στην στάση(μια ώρα ρε και αυτό το καταραμένο το 31 ρε). 9.30 βρίσκομαι Βίλκα, γαμώτο λεω πρέπει να έχασα την εκκίνηση..Με λίγο πιο γοργό βηματισμό φτάνω στον Μύλο.Ουφφφ,ευτυχώς δεν έχασα τίποτα το σπουδαίο.Παίρνω και μια μπύρα απο το μπαρ έτσι για την πάρτι μου, έτσι κι αλλιώς μόνος ήμουν, δεν περιοριζόμουν.Worms,Blackout,Tolma,SMA φοβεροί.11.30 τελειώνουν με ζέσταμα και σιγά σιγά όλοι μαζεύονται μπροστά στην σκηνή μαζί τους και εγώ!Μετά απο ένα μισάωρο ξένου hiphop παίζει το κομμάτι "Ο διαλεκτός της άρνησης και ο ακριβογιός της πίστης" (Θα το δείτε στο βίντεο πιο κάτω ντε!!).
Έπαιξαν παλιά τραγούδια ακόμα και απο TXC(1995,ποπο 2 χρονών ήμουν τότε -a "few" years ago).Καθώς και δείγματα απο την καινούρια δουλεία του Αρτέμη τα οποία ήταν παλιά τραγούδια με καινούρια μουσική απο πίσω(βυζαντινή;).Για τα moshpitts δεν έχω να πώ τίποτα,έριξα πολύ ξυλίκι ο προκομένος, το χα αποθημένο απο το προηγούμενο botb που δεν πήγα!!















2 comments:

  1. σκετη ντοπα πρεπει να ναι το καινουριο cd..
    που ειν' οι πεννες σας!!! :)

    ReplyDelete
  2. Ναι φίλε!!!Κάτι ακούστηκε για Δεκέμβριο ο δίσκος του Αρτέμη ;)

    ReplyDelete